צוות בית הספר והגן
שרון אייזנמן
חונכת ה-ו ומורה למקצועות אמנות ומיומנויות הגוף

בוגרת תואר ראשון בהוראה בהצטיינות יתרה ובעלת תעודת הוראה בתאטרון. מדריכה מוסמכת ומאמנת קבוצות פילטיס, אירובי, עיצוב והתעמלות במים. בעשור האחרון לימדתי תאטרון ילדים בכל הגילים במסגרות פורמליות של ביה"ס רגיל, ביה"ס לאומנויות ובמסגרת חוגים אחה"צ. כמו כן לימדתי סטודנטים פילטיס ויציבה ב"אימפרו", הסטודיו למשחק בקולנוע וטלוויזיה.

אני מאמינה שתפקידי כמורה לשמור ולעודד את הסקרנות הטבעית, היצירתיות והדמיון הרב שילדים ניחנים בהם באופן טבעי. כמחנכת עליי להאמין בכל ילד ולחזק את ביטחונו העצמי על מנת שיעז להתנסות, לחפש ולחקור את העולם בעצמו. מריה מונטסורי אמרה שמשחק הוא הדרך של הילדים ללמוד את מה שלא ניתן ללמד אותם. אני מאמינה גדולה בלמידה חווייתית תוך כדי משחק, ובלימודי תאטרון המעודדים ביטוי עצמי, מסייעים לפתוח הביטחון העצמי ועוזרים לילד לטפח מיומנויות חברתיות כמו שיתוף פעולה ותקשורת.

אפרת קולר-מלמד
חונכת ג-ד ומורה למקצועות אמנות ולאנגלית

בעלת תואר ראשון באומנות רב תחומית אוניברסיטת תל אביב. בוגרת לימודי חינוך וולדורף ולימודי הסבה להוראת אנגלית. אל החינוך הגעתי בהדרגה, למרות שזה תמיד היה שם באופק, מעיניי היו בקריירה אחרת (עיצוב והפקה).

זה התחיל אצלי בטעימה של למידה מסוג מופלא ואיכותי בביה"ס התיכון בו למדתי (בית ספר בינלאומי בסינגפור) ואז הבנתי שיש חיה כזו – למידה מרתקת, יחס אישי, ואנשי מקצוע שבאמת אוהבים אנשים ואת עבודתם. זה המשיך בעת הפיכתי לאם, או אז החינוך החל לחדור אט אט "בדלת האחורית" במעין חינוך ביתי משלים שהענקתי לילדיי, מתוך רצון להשאיר אצלם את יצר הסקרנות, היצירתיות והפתיחות המחשבתית. ומאז אני במסע ליקוט של דרכי הוראם. בכך אני נעזרת בגישות חינוכיות מגוונות: וולדורף, מונטסורי ורג'יו אמילה. את כל אלו מערבבת בקלחת חמה של אהבה, סקרנות וכבוד. ובכל העת, נותנת לילדה שבי לה, אוספת, מחברת ומרכיבה את הדרך שנכונה בעיני להוראה יצירתית ומכבדת אדהאיר את הדרך, ולזכות שלי, כמבוגר שעובד עם ילדים, לאפשר למידה שהיא יצירתית וחוויתית, כזו שתאפשר לנו לקחת אותה כצידה לדרך.

מיכל גבע
מורה לחשבון

מורה למתמטיקה, בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב בעלת תעודת הוראה במתמטיקה. במהלך 6 שנות עבודתי במיקרוסופט הקמתי קהילת בני נוער ללימוד תכנות ויזמות עליה קיבלתי ציון לשבח מביל גייטס. בעקבות עבודתי עם בני נוער השלמתי התמחות בתעודת הוראה ועבדתי בתיכון עם נוער בסיכון ובחטיבת ביניים.

המתמטיקה נמצאת סביבנו כמעט בכל מקום, עלינו רק להבחין בה. משימתי להאיר את היכולות של כל ילד ולתת כלים לכל ילד לבטא את עצמו בשיעור חשבון כפי שהיה עושה זאת באומנות.

ענת עטר
גננת

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות , עובדת עם ילדים בצהרונים וגנים בחמש שנים האחרונות ,במסגרות שונות.

אני מאמינה שלימוד אמיתי נעשה תוך כדי הקשבה והכרות עם הילד והנגשה בדרך המתאימה לו. אני מאמינה בשיתוף פעולה, וחינוך לעצמאות, בפתירת בעיות ומציאת פתרונות חלופיים.

זהר שתיל
חונכת ה-ו ומורה למקצועות מדעי הרוח והחברה

בוגרת לימודי חינוך ואמנות לתואר ראשון ולימודי א"י וגיאוגרפיה בבית ברל. כיום לומדת לתואר שני בחקר החינוך האלטרנטיבי באוניברסיטת חיפה. בעבר מדריכת טיולים בחברה להגנת הטבע ומפיקת אירועי תוכן. מורה לאמנות במערכת החינוך ציבורי והפרטי מזה שמונה שנים. ".

אני מאמינה שלימוד וחינוך אינטרדיסציפלינרי, בו תחומי דעת השזורים זה בזה, זו הדרך החינוכית הטובה ביותר להעמקה, התנסות, פיתוח ההבעה האישית, יצירתיות ופתיחות מחשבתית. ובנוסף, המשפט הבא מכוון אותי במהלך עבודתי: "המורים הטובים ביותר הם אלה המסמנים לך לאן להביט, אך לא אומרים לך מה לראות.

בשמת הסנר
חונכת ג-ד ומורה למקצועות מדעי הרוח והחברה

בוגרת תואר ראשון בחינוך לא פורמלי ופילוסופיה. בעלת תעודת הוראה ותואר שני במנהל עסקים.

חינוך בעיניי הוא הקשבה עמוקה למנגינה המיוחדת של כל ילד, ראיית מכלול חייו ואמונה ביכולתו לעוף.

רקל סוי
מורה לחשבון ומדעים וחונכת אישית

בעלת תואר ראשון בהוראת המדעים. בעלת נסיון של 5 שנים כמורה למדעים ולמתמטיקה. נלהבת מקידום חשיבות של המדע והשימוש של במתמטיקה לבני נוער של ימינו בטכנולוגיות החינוך עדכניות.

מנקודת מבט שלי, ההוראה היא תהליך של השראה לילדים על למידה ולעזור להם לגלות את עצמם. המורים הם האנשים שמשפיעים עלינו הכי הרבה ואני נלהבת מהרעיון של ביצוע שינויים בחיי האנשים ולהשפיע עליהם. מצד שני ההוראה גורמת לי להישאר צעירה במוח והלומדת לכל החיי

יעל פסטינגר
גננת מובילה

בוגרת סמינר הקיבוצים במסלול חינוך מיוחד לגיל הרך, בעלת נסיון של מעל לעשר שנים בהובלת קבוצות גן. הקמתי וניהלתי גן בבית הספר הדמוקרטי מרחב ברעננה

אני מאמינה בשיתוף ובתקשורת בונה, בלמידה מתוך חוויה ואתגר ובמתן מענה אישי ומרחב פעולה לכל ילדה וילד

גלעד ליבמן
מנהל ביה"ס ומורה

אב לשלושה ונשוי לאחת. בעל תואר ראשון ותעודת הוראה בפילוסופיה, וכעת בעיצומה של עבודת מחקר בנושא החינוך הדמוקרטי.

סביבת העבודה שלנו, החונכים והמורים, מעוררת פליאה ויראה. היא מעוררת חיים ושמחה. היא מעוררת. מפני שלבם של הילדים פועם חשוף ופתוח. זוהי חכמתם הרבה של הילדים. ולרגעים יש ביניהם שמדמים עצמם מסתירים, שמבקשים להיעלם מעין, שמתביישים, שחשים חסרים. ובכל זאת חכמת לבם גדולה מזאת והנה הוא פועם חשוף ופתוח. בכל יום אני מבקש לפתוח בעדם את הלב חזרה ומתוך המפגש הזה ללמוד אתם באהבה. אני חש את גודל האחריות ואת שפע המזל הטוב, לקום בכל בוקר וליצור עם הצוות ועם הילדים מקום לגדול.

ליבנת רוזין
חונכת כיתה ב

בעלת תואר שני (M.A) בחינוך המיוחד, ומאבחנת דידקטית (אוניברסיטת בר אילן). התמחות בלקויות למידה וילדים על רצף ה ASD (אוטיזם). מדריכה פדגוגית בחינוך המיוחד ובחינוך היסודי.

אני מאמינה שעל ידי מתן דוגמה אישית לילד ונטיעת תחושת בטחון ואמון ביכולתיו ניתן לעודד כל ילד לנסות להתנסות וכמובן להצליח.

רעות גבאי
מורה לחינוך גופני בבית הספר ובגן

בוגרת מכללת וינגייט בעלת תואר ראשון ותעודת הוראה, התמחות במגמת קשישים. בעלת תעודות הדרכה בכדורגל, כדורסל ושחייה.

אני מאמינה כי אין דבר העומד בפני הרצון! אין ילד שאינו מסוגל לבצע דבר מסוים, אם תאמין בעצמך אתה תצליח!

צבייה פרידמן
מנהלת ארגונית

בוגרת לימודי פילוסופיה וחינוך
תואר M.A. בתקשורת וטכנולוגיה בחינוך
תואר M.A. בפילוסופיה, מידע ותרבות דיגיטאלית.
תעודת הוראה מורה בכיר בית ברל, פעילה בתנועת הצופים ופעילה חברתית בתחום של מגדר ושוויון זכויות.

אני מאמינה בגישה חינוכית, המבקשת לטפח את רוחו של החניך על ידי חקרנות, אוטונומיה, פרשנות ולימוד מעמיק. להבין את נטיות ליבו של הילד, את כישוריו ואת הבחירות שלו באמצעות דיאלוג מתמיד, המלווה בהכוונה לצמיחה אישית ותרבותית של הילד בתוך הקבוצה. טיפוח עקבי באמצעות דוגמה אישית להפנמת החשיבות של מעשים טובים, של כבוד והערכה לסביבה בה אנו פועלים ושיח מכבד. פיתוח יכולות, המסייעות להתמודדות מוצלחת עם קשיים ואתגרים.