חיפוש

כשמשאירים ערוצים פתוחים אז הסקרנות הטבעית ממשיכה להתפתח

הילדה שלנו אוהבת את החופש, חשוב לה היחס האישי והיכולת לבחור. יש לה תחושה של שייכות, היא מרגישה חלק מהמקום שנקרא "מקום לגדול". אכפת לה מאוד מביה"ס, מעניין לה שם, היא מרגישה שם בבית.

לנו כהורים, יש תחושה חזקה שלא רק מפזרים להם (ולנו) סיסמאות באויר; המפגשים, השיחות, החוויות, הלמידה נעשים עם הרבה רגש, יש חיבור ריגשי חזק גם למורים. יש תחושת ערך להתנסות וללמידה שקורת שם.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ילדים מספרים: יש לנו שיעורים מיוחדים, לא רגילים

האם אתן חושבות שכדאי לילדים אחרים לבוא ללמוד במקום לגדול? מעין: כדאי כי טוב לנו כאן. ואפשר לבחור את השיעורים שאתה רוצה ללמוד. חברות שלנו מבתי ספר אחרים מקנאות בנו כי יש להן שיעורים שהן ממש לא אוהבות

לפעמים צריך להעז כדי להפוך את המילים שכל כך שגורות בפינו, למעשים

אני רוצה לספר על ילדי. בתי בת עשר וחצי. היא בתי הבכורה. היא אוהבת לצייר, ולשיר ולרקוד. היא רוקדת בלט ופלמנקו היא אוהבת תיאטרון, וספרים, לקים, ולכתוב שירים וסיפורים, היא ילדה חברותית ומקסימה, יש לה אוס

להנות ולאהוב את בית הספר – זה לא מובן מאליו

בני הצטרף לבית הספר בכיתה ה'. הוא היה היוזם והרוח החיה מאחורי המעבר מבית הספר ברמת השרון למקום לגדול. זו שנה שניה שהוא בבית הספר והוא נהנה ואוהב את בית הספר – זה לא מובן מאליו. הוא נהנה מהאווירה, מהי